loading...

دهکده آموزش

دانلود مستند

به دهکده آموزش خوش آمدید


 

http://axgig.com/images/95946684454363311457.gif


در صورت درخواست آموزش خاصی لطفا بهم اطلاع بدین تا در اسرع وقت در اختیارتون بذارم.

حبیبی بازدید : 144 12 سال پیش نظرات (0)
دانلود Secrets of the Dollar Bill 2009 - مستند رازهای پنهان در دلار آمریکا

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه رازهایی در اسکناس دلار آمریکا نهفته است، چرا تمام بیشتر اشکال در دلار را میشماریم به عدد ۱۳ می رسیم شاید دلیلش عدد شانس و عدد جادوگری هست که سال ها پیش در روم باستان به این عدد نسبت می دادند باشد یا شاید هم نه یک راز مدرن تری است و چیز دیگری می خواهد بفهماند حالا در این مستند شما به همراه بزرگترین کارشناسان و مورخان به حل این راز می پردازید.

Secret Mysteries Vol. III focuses on the development of the new world as "The United States of America". This video will demonstrate that the history of America's government, and of its official symbols, is a history of secret societies. Examine America's much-talked-about dollar bill and the symbols it bears. Modern masonry claims that the all-seeing eye floating above the pyramid is not a Masonic symbol. But what did Freemason's President Franklin D. Roosevelt, and his Masonic Vice President, Henry Wallace, believe when they attached this symbol to our currency in 1935? How were these American leaders influenced by the Russian mystic, Nicholas Roerich? Does the all-seeing eye represent the Masonic Christ? Was the eagle originally a phoenix bird? And what do all these occult symbols mean? Follow the journey of the Secret Mysteries series as we unveil their influence through the 20th century...

مشخصات

نام انگلیسی: Secrets of the Dollar Bill
نام فارسی: رازهای پنهان در دلار آمریکا
شرکت سازنده: History Channel
کارگردان: Christian J. Pinto
تاریخ نمایش عمومی: 15 February 2009
زبان: English
امتیاز IMDb: 7.7/10
مدت زمان: 170 (دقیقه)
کیفیت ویدئو: DVD-Rip
فرمت ویدئو: Avi | 352x288 | 29fps
فرمت صدا: AC3 | 512Kbps | 48KHz
حجم فایل: 297 مگابایت
تاریخ انتشار: 19:50 - 90/7/9
حبیبی بازدید : 160 12 سال پیش نظرات (0)
دانلود National Geographic: The Devil's Bible - مستند انجیل شیطان

قدیمی‌ترین و بزرگترین کتاب نسخه خطی قرون وسطی، کتابی است که از پوست الاغ درست شده که عجیب و غریب‌ترین کتابی است که وجود دارد و در تمام صفحات آن گویی دست شیطان وجود دارد.

مشخصات

نام انگلیسی: The Devil’s Bible
نام فارسی: انجیل شیطان
زبان: English
کیفیت ویدئو: DVD-Rip
فرمت ویدئو: Mkv | 608x352 | 29fps
فرمت صدا: AAC | 48KHz
حجم فایل: 173 مگابایت
تاریخ انتشار: 01:45 - 90/9/3
حبیبی بازدید : 123 12 سال پیش نظرات (0)
دانلود CBS 60 Minutes US: Steve Jobs 2011 - مستند 60 دقیقه مصاحبه استیو جابز با Walter Isaacson

مصاحبه استیو جابز بنیانگذار و مدیر عامل سابق اپل با Walter Isaacson، در تاریخ ۲۰۱۱/۱۰/۲۳ در اخبار CBS در سراسر ایالات متحده در ۷ بعدازظهر به وقت محلی یکشنبه عصر پخش شد.
این مصاحبه دو هفته و نیم پس از درگذشت جابز رونمایی شد. گزیده هایی از زندگینامه، که حاوی اطلاعات حاصل از مصاحبه با بیش از ۱۰۰ نفر در میان آشنایان وی، و همچنین حدود ۴۰ مصاحبه با همکارانش.

7 سال پیش استیو جابز از "والتر ایساکسون"، ویرایش گر سابق مجله تایمز درخواست کرد تا بیوگرافی خود را بازگو کند. Isaacson که کتاب های راجع به بنجامین فرانکلین و انیشتین نوشته است، راجع به دوران نوجوانی جابز سوال می پرسد. چیزی که خیلی ها من جمله خود ایساکسون نمی دانستند این بود که در همان روزها بود که جراحی سرطان لوزالمعده جابز که نزدیک بود طی آن از بین برود انجام شد. او با جابز راجع به کارش و زندگی خصوصیش می پرسد. صحبت شنیدنی این دو بزرگ را از دست ندهید.
در سال 2009 به همراه جابز که به شدت مریض بود، ایساکسون اولین مصاحبه را با او انجام می دهد که بعد از آن حدود 40 مصاحبه دیگر نیز انجام شده است که آخرین آن قبل از مرگ وی بوده است. بعضی از آن ها روی نوار ضبط شده اند که این جمله معروف جابز در آن قرار دارد که "من هیچ استخوانی در قفسه ام ندارم که نگذارم بیرون بیاید!"

Seven years ago, Steve Jobs asked Walter Isaacson, a former editor of TIME Magazine, if he would write his biography. Isaacson, who has done books about Benjamin Franklin and Albert Einstein, thought the request presumptuous and premature, since Jobs was still a young man. What Isaacson didn't know at the time, and only a few people did, was that Jobs was about to undergo surgery for pancreatic cancer and was feeling his mortality. It speaks to the secrecy with which Jobs conducted his life and his business, adding mystery to an already compelling figure.
In 2009, with Jobs already gravely ill, Isaacson began the first of more than 40 interviews with him - the last was conducted a few weeks before his death. Some of them were tape recorded and you will hear parts of them tonight. "I have no skeletons in my closet that can't be allowed out," Jobs said. And like a well-timed Apple launch, the book titled simply - "Steve Jobs" - will be in stores tomorrow just two-and-a-half weeks after he died.

مشخصات

نام انگلیسی: CBS 60 Minutes US: Steve Jobs 2011
نام فارسی: 60 دقیقه مصاحبه استیو جابز با Walter Isaacson
کارگردان: Walter Isaacson
تاریخ نمایش عمومی: 23 October 2011 (USA)
زبان: English
کیفیت ویدئو: HDTV-Rip
فرمت ویدئو: Avi | 624x352 | 29fps
فرمت صدا: MP3 | 128kbps | 48KHz
حجم فایل: 366 مگابایت
تاریخ انتشار: 19:50 - 90/8/8
حبیبی بازدید : 100 12 سال پیش نظرات (0)
دانلود iGenius: How Steve Jobs Changed the World 2011 - مستند استیوجابز چگونه دنیا را تغییر داد

این مستند به مصاحبه و گفتگو با کارکنان اسبق کمپانی اپل و هم دوره های استیو جابز در عرصه ی محاسبات ، مقاله نویسان ، دانشمندان و استادان دانشگاه می پردازد. همچنین به گفتگو با هنرمندان عرصه ی موسیقی ، طراحی و فیلم پرداخته می شود که به گفته ی آن ها کمپانی اپل تاثیر به سزایی در عرصه ی هنر گذاشت و ...

مشخصات

نام انگلیسی: iGenius: How Steve Jobs Changed the World
شرکت سازنده: Peacock Productions
تاریخ نمایش عمومی: 2011
زبان: English
مدت زمان: 42 (دقیقه)
کیفیت ویدئو: HDTV-Rip
فرمت ویدئو: Mkv | 852x476 | 29fps
فرمت صدا: MP3 | 48KHz
حجم فایل: 188 مگابایت
تاریخ انتشار: 21:50 - 90/7/29
حبیبی بازدید : 114 12 سال پیش نظرات (0)
دانلود Around the World in 80 Treasures 2005 - مستند دور دنیا با 80 گنجینه

این داستان سفری طولانی است. سفری 5 ماهه به دور تا دور زمین، كشف 80 مورد از با ارزش ترین گنجینه های ساخت بشر، افشای رازی كه بشر بیش از هزاران سال با خود داشته است تا چنین آثار هنری باورنكردنی را خلق نماید. سفری مهیج و در عین حال عجیب در مدت 150 روز به شش قاره و 40 كشور از جمله پرو، مکزیک، آمریکا، ژاپن، ایران و ... سفر می کند و 80 گنجینه تاریخی و باستانی ساخته دست بشر را بررسی کرده و نمایش می دهد.

 مستند فوق حاصل سفر 5 ماهه دان کروکشنک استاد آرشیتکت انگلیسی است در سال 2005 که به بیش از 34 کشور سفر می کند و 80 گنجینه تاریخی و باستانی ساخته دست بشر را بررسی کرده و نمایش می دهد. از جمله در سفر به کشورمان از تخت جمشید، کتیبه بیستون و ... بازدید می کند. مستند بسیار زیبایی است که پس از دیدن آن شما مشتاق می شوید به کشورهای نشان داده شده سفر کرده و از آنها بازدید کنید.این مجموعه یکی از جنجالی ترین مستندهای گردشگری تهیه شده در دنیا می باشد. سفر او از لندن شروع و در نهایت به همین شهر ختم گردید. با تماشای این محموعه سفری مجازی به دور دنیا داشته باشید و با آداب و رسوم نژادهای مختلف بشر در سرتاسر کره زمین آشنا می شوید.

In this 10-part BBC documentary series, architect and arts expert Dan Cruickshank takes a five month world tour visiting his personal selection of the eighty greatest man-made treasures (mostly buildings and artifacts) in 34 countries on all inhabited continents. The episodes cover: 1° Peru via Chile's Easter Island to Brazil; 2° Mexico to Central North America (in the USA); 3° Australia trough Indonesia and Thailand to Cambodia; 4° Japan to China ; 5° India to Sri Lanka (formerly Ceylon); 6° Uzbekistan trough Azerbaijan and Iran (Persia) to Syria; 7° Jordan via the Jerusalem Temple Mount to Ethiopia; 8° Mali trough Libya to Egypt; 9° Turkey trough Russia and Poland to Germany; 10° Bosnia trough Greece, Italy and Spain to France and Home.

مشخصات

نام انگلیسی: Around the World in 80 Treasures
نام فارسی: دور دنیا با 80 گنجینه
شرکت سازنده: British Broadcasting Corporation (BBC)
زبان: English
امتیاز IMDb: 8.5/10
مدت زمان: 60 (دقیقه)
کیفیت ویدئو: DVD-Rip
فرمت ویدئو: AVI | 688x368
فرمت صدا: MP3 | 1559Kbps
حجم فایل: 7330 مگابایت
تاریخ انتشار: 08:30 - 90/10/2
حبیبی بازدید : 105 12 سال پیش نظرات (0)
دانلود The Queen's Palaces: Buckingham Palace 2011 - مستند کاخ ملکه: کاخ باکینگهام

این مستند دیدنی مربوط به کاخ باکینگهام می باشد. شاید خیلی از دوستان فقط نام این کاخ باشکوه را شنیده باشند اما از رازها و دانستنی های آن هیچ اطلاعی نداشته باشند. در این مستند سفری خواهید داشت به اطراف و درون این کاخ باشکوه و  از نزدیک شاهد زیبایی غیر قابل وصف این عمارت باشکوه خواهید بود. جالب است بدانید که کاخ باکینگهام اقامتگاه اصلی خانواده سلطنتی بریتانیا است. این کاخ همچنین یکی از بزرگ‌ترین کاخ‌های سلطتنی فعال دنیاست.

کاخ باکینگهام در سال ۱۷۰۳ برای جان شفیلد، دوک باکینگهام ساخته شد. در سال ۱۷۶۲ جورج سوم، پادشاه وقت بریتانیا و ایرلند این کاخ را برای محل اقامت خود برگزید و از آن پس این کاخ به محل برگزاری مراسم رسمی و تشریفاتی دربار بریتانیا تبدیل شد. کاخ در خیابان د مال قرار دارد پارک سنت جیم و گرین پارک آن را احاطه کرده اند.مقابل در اصلی میدان وسیعی قرار دارد که در وسط آن مجسمه ای طلایی از ملکه ویکتوریا دیده میشود.تورییستهای زیادی در اطراف کاخ حضور دارند و مترصد دیدن افراد سرشناس سیاسی و رجال هستند. کل خانواده ملکه ساکن اینجا هستند اما خود او در ساختمان شمالی کاخ زندگی میکند.اگر پرچم افراشته بالای کاخ همان پرچم ملی انگلستان باشد مفهومش این است که ملکه در حال حاظر در قصر حضور ندارد اما وقتی ملکه در قصر هست پرچم سلطنتی را بر بالای کاخ به اهتزاز در می اورند و ...

مشخصات

نام انگلیسی: The Queen's Palaces
نام فارسی: کاخ ملکه انگلستان: کاخ باکینگهام
شرکت سازنده: بی بی سی / British Broadcasting Corporation (BBC)
زبان: English
مدت زمان: 58 (دقیقه)
کیفیت ویدئو: BDRip
فرمت ویدئو: Mkv | 1280x720 | 29fps
فرمت صدا: AC3 | 192kbps | 48KHz
حجم فایل: ~1200 مگابایت
تاریخ انتشار: 18:20 - 90/9/9
حبیبی بازدید : 105 12 سال پیش نظرات (0)
دانلود Bruce Lee Fighting Methods - مستند آموزش روش مبارزه بروس لی و دفاع شخصی

بروس لی (زاده ۲۷ نوامبر ۱۹۴۰ (میلادی) - درگذشته ۲۰ ژوئیه ۱۹۷۳ (میلادی))، استاد هنرهای رزمی، بازگر فیلم‌های رزمی، فیلسوف و بنیانگذار سبک جیت کان دو (Jeet Kune Do) است. او به عنوان تاثیر گذارترین رزمی کار قرن بیستم و نماد فرهنگی (cultural icon) شناخته شده‌است. او همچنین پدر دو بازیگر به نام‌های براندون لی و شانون لی بود.

لی در سانفرانسیسکو در کالیفرنیا به دنیا آمد و تا اواخر نوجوانی در هنگ کنگ بزرگ شد. فیلم‌های تولید هالیوود که او در هنگ کنگ بازی کرد موجب ارتقای سطح فیلم‌های رزمی هنگ کنگ شده بود و تحسین عامه را برانگیخت و موجی از علاقه مندی به فیلم‌های هنرهای رزمی چینی را در جهان غرب به وجود آورد. کارگردانی و جو فیلم‌های او، هنرهای رزمی و فیلم هنرهای رزمی را در هنگ کنگ و بقیه جهان تغییر داد.

لی به یک چهره نمادین تبدیل شد به خصوص برای چینی‌ها، زیرا در فیلم‌هایش به عنوان افتخار ملی برای چین و ملی‌گرایی چینی ظاهر شد. او در ابتدای امر به یادگیری هنرهای رزمی چینی (کونگ فو) مخصوصا وینگ چون پرداخت.

استاد ونگ شون لیونگ در این فیلم آموزشی به ما حرکات رزمی بسیار زیبا و پیچیده بروسلی را آموزش میدهد در این تمرینات شما با یکی از مشکل ترین و پیچیده ترین سبک های رزمی که مخصوص بروسلی بوده آشنا می شوید. اگر به هنر های رزمی علاقه دارید و در یکی از سبک ها فعالیت می کنید این مستند می تواند نکته های چشم گیری برای شما داشته باشد.

مشخصات

نام انگلیسی: Bruce Lee Fighting Methods
نام فارسی: آموزش روش مبارزه بروس لی و دفاع شخصی
زبان: English
کیفیت ویدئو: DVD-Rip
فرمت ویدئو: Avi | 368x272 | 29fps
فرمت صدا: AAC | 48KHz
حجم فایل: 293 مگابایت
تاریخ انتشار: 22:30 - 90/8/21
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از ظاهر و امکانات دهکده آموزش لذت میبرین؟
    برنامه های لازم برای کاربران سایت
    دانلود ورزن های جدید
    firefox
    New Version
    Google Chrome
    New Version
    Internet Explorer
    New Version

    IDM
    New Version
    ESET NOD32
    New Version
    Nero
    New Version
    K-Lite Codec Pack
    New Version
    WinRAR
    New Version
    Babylon
    New Version
    JetAudio
    New Version
    Winamp
    New Version
    Yahoo! Messenger
    New Version
    WinZip
    New Version
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 344
  • کاربران آنلاين
  • 01.gabrielthunc
  • 02.hermanzet
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 252
  • باردید دیروز : 1,159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,569
  • بازدید ماه : 24,985
  • بازدید سال : 71,013
  • بازدید کلی : 241,967