loading...

دهکده آموزش

به دهکده آموزش خوش آمدید


 

http://axgig.com/images/95946684454363311457.gif


در صورت درخواست آموزش خاصی لطفا بهم اطلاع بدین تا در اسرع وقت در اختیارتون بذارم.

حبیبی بازدید : 198 11 سال پیش نظرات (1)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند.

استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست. 

 

Adobe Falsh Player پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 11.9.900.152 Final

 

حبیبی بازدید : 167 11 سال پیش نظرات (0)

نرم افزاری توانمند، جالب و بسیار کوچک است که به وسیله ی آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های گوناگون و سرعت بسیار مناسب و به صورت آنلاین از اینترنت دانلود نمایید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی myTV می باشند.

 

myTV پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 8.2

حبیبی بازدید : 157 11 سال پیش نظرات (0)
آموزش ضبط ویدئو از صفحه در اندروید ۴٫۴

ضبط ویدئو در اندروید طرح جدیدی نیست و شما همواره می توانستید با روت کردن و نرم افزار های مختلف از صفحه ویدئو ضبط کنید .در ورژن جدید اندروید یعنی کیت کت شما می توانید با استفاده از کامپیوتر از صفحه گوشی خود فیلم بگیرید .برای ادامه ی آموزش در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

حبیبی بازدید : 231 11 سال پیش نظرات (0)

 

Driver Booster   www.kamyabdl.com نرم افزار به روز رسانی درایور   Driver Booster 1.2.0.477یکی از بهترین و کامل ترین ابزار برای به روزرسانی درایور های سیستم می باشد ,  امروزه با گسترش سخت افزار ها درایور های متناسب با آنها نیز منتشر می شود , یکی از مشکلاتی که کاربران ممکن است با آن برخورد کنند می توان به نداشتن درایورهای یک سخت افزار در مواقع ضروری اشاره کرد , Driver Booster این قابلیت را به کاربر می دهد تا بدون جستجو در محیط اینترنت  و تنها با اجرای این نرم افزار تمامی درایور های مورد نیاز خود را پیدا کرده و یا در صورت اپدیت نبودن آن را به روز رسانی نماید ,  این نرم افزار با داشتن رابط کاربری بسیار مناسب توانسته به محبوبیت خاصی در میان نرم افزارهای مشابه دست پیدا کنید , این نرم افزار به راحتی توسط دو شخص مبتدی و حرفه ای قابل  اجرا می باشد . در صورت برخورد با هرگونه مشکل ما را با نظرات گرم خودتان مطلع سازید.

 

برخی از قابلیت های نرم افزار Driver Booster :

- شناسایی خودکار درایورهای قدیمی و به روز رسانی آن ها

- به روز رسانی نرم افزار ها برای اجرای حداکثر عملکرد یک سخت افزار

- بسیار سریع و امن

- محیطی ساده و کاربر پسند

حبیبی بازدید : 262 11 سال پیش نظرات (0)

 

RAM Saver Professional 13.0   www.kamyabdl دانلود نرم افزار بهینه ساز رام 13   RAM Saver Professional 13

نرم افزار بهینه ساز کوچک و قدرتمند RAM. اگر شما یک PC قدیمی دارید  و با آن از نرم افزار قدرتمند و بازی های جدید استفاده می کنید،  RAM Saver Professional 13 یک نرم افزار مفید است که با آن RAM سیستم را بهینه کنید تا در کارهای زیاد و سنگین سرعت کامپیوترتان گرفته نشود. این نرم افزار کمک می کند تا RAM کامپیوتر شما و افزایش عملکرد سیستم خود را بهینه سازی کنید.

 

قابلیتها :

-  بهینه سازی واقعی RAM

- تست بنچمارک RAM

- بهینه سازی اتوماتیک

- افزایش سرعت بوت شدن ویندوز

- نظارت و کنترل فرآیندهای در حال اجرای ویندوز

- سازگار با تمام نسخه های ویندوز

حبیبی بازدید : 307 11 سال پیش نظرات (0)

 

AMD Catalyst Drivers   www.kamyabdl.com درایور گرافیک ا تی آی 13.4   AMD Catalyst Drivers 13.4 for win vista 7 8

با نصب این درایور سرعت پردازش تصاویر گرافیکی و بازی های خود را به حداکثر برسانید. اگر با بازی ها و برنامه های جدید مشکل دارید و سیستم شما هنگ میکنه حتماً این درایور جدید را دانلود و نصب نمایید.

 

سیستم عامل های پیشنهاد شده برای ورژن ۳۲ بیتی :

Windows Vista 32 / Windows 7 32 / Windows8 32

سیستم عامل های پیشنهاد شده برای ورژن ۶۴ بیتی :

Windows Vista 64 / Windows 7 64 / Windows8 64

حبیبی بازدید : 168 11 سال پیش نظرات (0)

دانلود ویندوز 7 آلتیمیت - Windows 7 Ultimate SP1 September 2013 x64

 

ویندوز ۷ یکی از برترین سیستم عامل های شرکت مایکروسافت می باشد که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد.سایت دهوند امروز نسخه ی Windows 7 Ultimate SP1 September 2013 x64 را برای شما آماده کرده است که نسبت به نسخه های قبلی قابلیت های بهتری دارد.هم اکنون می توانید نسخ هی آلتیمیت را از سایت دهوند دریافت نمایید.

حبیبی بازدید : 124 11 سال پیش نظرات (0)

 

دانلود  Windows XP SP3 x86-x64 Integrated November 2013+SATA - ویندوز ایکس پی

Windows XP یکی از سیستم‌عامل‌هایی است که اسم رمز «ویسلر» (Whistler) را بر خود داشت، چون در طول توسعهٔ آن بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر کانادا مشغول اسکی بودند!!! ویندوز ایکس پی بر روی هسته ویندوز NT و ۲۰۰۰ پایه‌گذاری شد. ویندوز اکس پی که در اکتبر ۲۰۰۱ عرضه شد، یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است. با این حال با بوجود آمدن ویندوز ویستا و ۷ دیگر ویندوز اکس پی توسعه پیدا نکرد و بر روی کامپیوترهای جدید نصب نشد. ویندوز XP در ویراشهای مختلفی ارائه شده‌است که از رایج‌ترین آنها می‌توان به ویندوز XP ویرایش خانگی برای کاربران خانگی ویندوز XP حرفه‌ای که قابلیت‌های دیگری همچون پشتیبانی از دامنه ویندوز سرور را دارد مناسب کاربران حرفه‌ای و تجاری است، اشاره کرد. ویندوز اکس پی نسبت به خانواده قدیمی خود امکانات بسیاری ارائه داده و  با رابط کاربری بی نظیر و محیط ساده خود توانسته تا به حال با وجود ویندوز های جدیدتر بر روی میلیون ها کامپیوتر زنده باشد. اما مشکل مهم ویندوز اکس امنیت پایین آنها و جذب انواع ویروس و بدافزار بوده که هر بار مایکروسافت با ارائه سرویس پک Service Pack برای پوشش نقص ها و ضعف های امنیتی تلاش خود را نشان داده است. آخرین سرویس پک ویندوز اکس پی سرویس پک شماره سوم است که علاوه بر مسائل امنیتی بیشتر به قوانین کپی رایت و قفل های امنیتی ویندوز توجه شده است. اینبار در وبسایت برتینا دانلود آخرین نسخه ویندوز اکس پی سرویس پک سه با تمام آپدیت های ارائه شده تا ماه June سال ۲۰۱۲ را برای کاربران محترم آماده کرده ایم.

حبیبی بازدید : 139 11 سال پیش نظرات (0)

دانلود ویندوز 8.1 | Microsoft Windows 8.1 Preview 6.3 Build 9431

نسخه جدید ویندوز ۸ با نام Microsoft Windows 8.1 Preview 6.3 Build 9431 منتشر شد تا ایرادات و نواقص قبلی را جبران کند و افرادی که دید بدی نسبت به ویندوز ۸ داشتند را به فکر فرو برد. در این نسخه شما با قابلیت های جدیدی روبرو خواهید شد که شما را شگفت زده خواهد کرد چیز هایی که در ویندوز های قبلی جای خالی ان ها بشدت احساس می شد دیگر کمبود ان ها حس نمی شود چون ماکروسافت با ارائه نسخه جدید ویندوز هشت که نام دیگر ان ویندوز ابی است مشکلات قلی را رفع کرده تا کاربران عمومی و حتی کاربران حرفه ایی نیازی به نرم افزار های جانبی و اضافی نداشته باشند و به راحتی در محیط ویندوز خود نیاز های روزانه ی خود را رفع کنند.

حبیبی بازدید : 154 11 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار عکس برداری گام به گام از دسکتاپ، و ساخت تصاویر آموزشی

StepShot 2.3

 

 

نرم افزارهای زیادی برای عکس برداری از صفحه نمایش در ویندوز وجود دارند. حتی بدون نرم افزار و با کمک ابزارهای ویندوز هم میتوان از دسکتاپ عکس گرفت. اما اگر قصد ایجاد تصاویر آموزشی از یک نرم افزار یا مراحل کاری در ویندوز را دارید، بهتر است از نرم افزاری استفاده کنید که امکانات دیگری نیز در این راستا در اختیار شما قرار دهد.

 

نرم افزار StepShot مخصوص عکس برداری برای ساخت تصاویر آموزشی است. این نرم افزار علاوه بر اینکه میتواند از پنجره ها و منوها در ویندوز به روش های مختلف عکس بگیرد، قابلیت اضافه کردن متن و شکلک های مختلف به تصویر را دارد. و در نهایت میتواند مراحل تصویر برداری شده را ترکیب کرده و به صورت یک فایل PDF تحویل دهد.

حبیبی بازدید : 86 11 سال پیش نظرات (0)
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ نصب برنامه ها و بازی های مختلف سبب پر شدن فضای رم گوشی به صورت پراکنده می شود و پر شدن فضای رم سبب کاهش سرعت گوشی در اجرای برنامه ها و نصب آن ها می شود. نرم افزار RAM Manager Pro v6 یکی از بهترین برنامه های بهنیه سازی برای گوشی های اندرویدی است. برنامه در تعدادی از گوشی های اندرویدی تست شده و توانسته سبب افزایش عملکرد آن ها به صورت چشمگیری شود. نرم افزار معرفی شده برای افرادی که گوشی هایی با رم پایین دارند بسیار مناسب و حیاتی است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از الگوریتم های قدرتمند و بهینه سازی شده، امکان بهینه سازی گوشی فقط با یک کلیک، افزایش سرعت تلفن همراه اندرویدی برای اجرای برنامه ها و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید، که برنامه برای اجرا نیازمند به روت کردن است.

حبیبی بازدید : 71 11 سال پیش نظرات (0)

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ نرم افزار Camera Awesome یک ابزار بی نظیر با کلی امکانات است که شما را به یک عکاس و فیلمبردار حرفه‌ای تبدیل می کند. این نرم افزار با بیش ار ۲۰ میلیون بار دانلود برای سیستم عامل ای او اس اکنون برای اندرویدی ها عرضه شده است. عکس برداری پشت سر هم، تثبیت کننده تصویر و حالت پانوراما، تشخیص چهره به طور خودکار، تایمر، ابزارهای خلاقانه ویرایش و ... از ویژگی های کلیدی این نرم افزار به شمار می آید.

حبیبی بازدید : 120 11 سال پیش نظرات (0)

روش حل مشکل نمایش و ناخوانا بودن زیر نویس فارسی

اموزش حل مشکل نمایش زیرنویس فارسی در ویندوز xp,7,8,8.1 بدون هیچ نرم افزار کاربردی

حتما شما هم مشکل این را دارید که زیرنویس فیلمهای و یا نرم افزارهای ایرانی شما به صورت حرف های نامفهوم در می آید اگر روش زیر را دنبال کنید مشکل

شما حل می شود.به عنوان نمونه subtitle شما مانند عکس زیر است.

مشکل نمایش زیرنویس

حبیبی بازدید : 84 11 سال پیش نظرات (1)

Freemake Music Box 1.0.0.3 آیا تا به حال خواسته اید ، موسیقی آنلاین گوش دهید ؟

شما می توانید با استفاده از Freemake Music Box به میلیون ها آهنگ به صورت آنلاین گوش دهید و مجموعه موسیقی خود را از ساده ترین راه ممکن سازماندهی کنید . در یک مکان ، کاملاً رایگان ، بدون محدودیت منطقه ای !

 

Freemake Music Box

حبیبی بازدید : 160 12 سال پیش نظرات (0)

Mozilla Firefox نرم افزار مرورگر وب موزیلا فایرفاکس قدرتمند ، بی نظیر و رایگان محصولی کمپانی مشهور موزیلا است که با آن می توانید صفحات وب را به زیباترین شکل ممکن با رابط کاربری جذاب مشاهده کنید. در میان کاربران و کسانی که این مرورگر را امتحان کرده اند ، شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که این مرورگر وب را قدرتمندترین و بهترین برنامه نشناسد چرا که با نصب آن قطعا آن را به عنوان مرورگر همیشگی و ثابت ویندوز خود انتخاب خواهید کرد. از ویژگی های فوق العاده فایرفاکس امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware و جاسوس ها به سیستم شما می باشد. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme ها و افزونه های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر فایرفاکس افزوده است و آن را در میان دیگر نرم افزارهای وب بروزر مشابه بی نظیر کرده است. جهت دانلود اخرین ورژن Mozilla Firefox به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

Firefox

 

 

حبیبی بازدید : 185 12 سال پیش نظرات (0)

 

نسخه جدید و نهایی نرم افزار محبوب و قدرتمند فتوشاپ به تازگی عرضه شد، که دارای امکانات فراوان و بهینه سازی های مفید زیادی می باشد.

جدیدترین نسخه از نرم افزار Adobe Photoshop CS6 به فارسی ( Adobe ® فتوشاپ ® CS6 ) دارای امکانات جدید برای طراحی خلاقانه به همراه موتور گرافیکی جدید Mercury می باشد که کارآیی آن را به صورت محسوسی افزایش داده است. امکانات جدید برای روتوش و طراحی ابتکاری و حتی ویرایش ویدئو را می توان از بهینه سازی های این نسخه نام برد. تازه ترین نسخه فتوشاپ شامل بیش از ۶۵ امکان و قابلیت جدید می باشد. رابط کاربری فتوشاپ برای کاربرد بهتر ، تغییرات فراوانی پیدا کرده است. پس زمینه و محیط کار آن به صورت پیش فرض سیاه شده و آیکون ها و منوهای دست و پا گیر کمی جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند. به نظر خود کارکنان شرکت ادوبی این کار بخاطر این است که با رنگ تیره خستگی چشم کمتر و تمرکز و حواس بر روی طرح و کشیدن براش بیشتر می شود. البته ناگفته نماند که در بخش تنظیمات، قسمت تغییر رنگ محیط نیز وجود دارد.

در این نسخه از نرم افزار می توان به ف ی ل ت ر های مختلف تصویری اشاره نمود که به کمک آن ها کاربران می توانند افکت های مختلف تصویری را بر روی تصاویر خود ایجاد نمایند. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت ساخت تصاویر سه بعدی نیز اشاره نمود. در ادامه به توضیح بیشتری در مورد نسخه جدید این برنامه پرداخت خواهیم نمود.

حبیبی بازدید : 236 12 سال پیش نظرات (0)

شرکت مایکروسافت که با ارایه دو محصول جدید Windows 7 و Windows Server 2008 تلاش فراوانی داشت تا سرانجام به همه شایعاتی که در خصوص امنیت ویندوزهایش مطرح می شود، پایان دهد، هیچگاه تصور نمی کرد که تنها با گذشت چند ماه از ارایه آخرین دستاوردهایش، مثل همیشه با مشکلات امنیتی متعددی دست به گریبان باشد.

رخنه ها و مسایل امنیتی، انگار بخشی جدایی ناپذیر از محصولات این شرکت شده اند و همچون غولی شکست ناپذیر، در برابر عظمت آن قد برافراشته اند. برای اثبات این ادعا، کافی است که مراحل زیر را اجرا کرده و فقط در چند مرحله، با گذشتن از کلمه عبور ویندوز، حتی به بازیابی دوباره آن اقدام نمایید:

 

ابتدا DVD ویندوز ۷ را در داخل درایو کامپیوتر قرار داده و با restart نمودن سیستم، آن را از روی DVD  راه اندازی کنید. پس از بالا آمدن صفحه نصب ویندوز، دکمه Next را زده و در پنجره بعدی، گزینه Repair your computer را انتخاب نمایید.

حبیبی بازدید : 109 12 سال پیش نظرات (0)

حفاظت از اطلاعات محرمانه و شخصی از مهم ترین دغدغه های کاربران در فضای سایبر است . دیگر همانند گذشته استفاده از بخش های امنیتی ویندوز نظیر پسورد گذاشتن برای یوزرهای سیستم و یا مخفی کردن فایل ها اثری نداشته چرا که با آشنا شدن بیشتر کاربر ها با روش های دور زدن و حذف اینگونه موانع به اصطلاح امنیتی تنها کار یک نفوذ گر را برای چندین ثانیه به تاخیر خواهند انداخت و هیچ گاه نتوانسته گزینه ی ایمن باشد .


Iobit Protected Folder نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را در کمیاب انلاین داریم که با در اختیار داشتن آن می توانید با خیال آسوده هر گونه اطلاعات محرمانه و یا شخصی دارید بر روی کامپیوتر خود ذخیره سازید بی آنکه دلهره ای از دسترسی افراد غیر به آنها داشته باشید . این برنامه به شما کمک می کند تا با استفاده از الگوریتم های نوین و پیشرفته در محافظت از پوشه ها ، آنها را غیرقابل نفوذ کرده و امنیت اطلاعات تان را تضمین می نماید .

Iobit Protected Folder که از ویندوز های ایکس پی ، ویستا ، سون و حتی ویندوز سرور های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ به طور کامل پشتیبانی می کند با مخفی سازی فایلها و فولدر ها به گونه ای که از هیچ راهی قابل نمایش نباشند آنها را از دست افراد سودجو در امان نگاه می دارد . کافیست فایلهای مورد نظر خود را به جعبه ایمن ( Safety Box ) کشانیده و رها سازید تا به همین سادگی به حالت مخفی درآیند .

حبیبی بازدید : 256 12 سال پیش نظرات (1)

شايد بعضي از شما دوستان عزيز دوست داشته باشيد كه چند حركت مفيد براي سلامتي اما بدون خرج و كاملا رايگانِ اينترنتي داشته باشيد.

اگر شما هم جزء اين افراد هستيد به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

 

 

 


 

تصاوير متحرك ورزشي
حبیبی بازدید : 146 12 سال پیش نظرات (0)
دانلود Secrets of the Dollar Bill 2009 - مستند رازهای پنهان در دلار آمریکا

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه رازهایی در اسکناس دلار آمریکا نهفته است، چرا تمام بیشتر اشکال در دلار را میشماریم به عدد ۱۳ می رسیم شاید دلیلش عدد شانس و عدد جادوگری هست که سال ها پیش در روم باستان به این عدد نسبت می دادند باشد یا شاید هم نه یک راز مدرن تری است و چیز دیگری می خواهد بفهماند حالا در این مستند شما به همراه بزرگترین کارشناسان و مورخان به حل این راز می پردازید.

Secret Mysteries Vol. III focuses on the development of the new world as "The United States of America". This video will demonstrate that the history of America's government, and of its official symbols, is a history of secret societies. Examine America's much-talked-about dollar bill and the symbols it bears. Modern masonry claims that the all-seeing eye floating above the pyramid is not a Masonic symbol. But what did Freemason's President Franklin D. Roosevelt, and his Masonic Vice President, Henry Wallace, believe when they attached this symbol to our currency in 1935? How were these American leaders influenced by the Russian mystic, Nicholas Roerich? Does the all-seeing eye represent the Masonic Christ? Was the eagle originally a phoenix bird? And what do all these occult symbols mean? Follow the journey of the Secret Mysteries series as we unveil their influence through the 20th century...

مشخصات

نام انگلیسی: Secrets of the Dollar Bill
نام فارسی: رازهای پنهان در دلار آمریکا
شرکت سازنده: History Channel
کارگردان: Christian J. Pinto
تاریخ نمایش عمومی: 15 February 2009
زبان: English
امتیاز IMDb: 7.7/10
مدت زمان: 170 (دقیقه)
کیفیت ویدئو: DVD-Rip
فرمت ویدئو: Avi | 352x288 | 29fps
فرمت صدا: AC3 | 512Kbps | 48KHz
حجم فایل: 297 مگابایت
تاریخ انتشار: 19:50 - 90/7/9
حبیبی بازدید : 163 12 سال پیش نظرات (0)
دانلود National Geographic: The Devil's Bible - مستند انجیل شیطان

قدیمی‌ترین و بزرگترین کتاب نسخه خطی قرون وسطی، کتابی است که از پوست الاغ درست شده که عجیب و غریب‌ترین کتابی است که وجود دارد و در تمام صفحات آن گویی دست شیطان وجود دارد.

مشخصات

نام انگلیسی: The Devil’s Bible
نام فارسی: انجیل شیطان
زبان: English
کیفیت ویدئو: DVD-Rip
فرمت ویدئو: Mkv | 608x352 | 29fps
فرمت صدا: AAC | 48KHz
حجم فایل: 173 مگابایت
تاریخ انتشار: 01:45 - 90/9/3
حبیبی بازدید : 126 12 سال پیش نظرات (0)
دانلود CBS 60 Minutes US: Steve Jobs 2011 - مستند 60 دقیقه مصاحبه استیو جابز با Walter Isaacson

مصاحبه استیو جابز بنیانگذار و مدیر عامل سابق اپل با Walter Isaacson، در تاریخ ۲۰۱۱/۱۰/۲۳ در اخبار CBS در سراسر ایالات متحده در ۷ بعدازظهر به وقت محلی یکشنبه عصر پخش شد.
این مصاحبه دو هفته و نیم پس از درگذشت جابز رونمایی شد. گزیده هایی از زندگینامه، که حاوی اطلاعات حاصل از مصاحبه با بیش از ۱۰۰ نفر در میان آشنایان وی، و همچنین حدود ۴۰ مصاحبه با همکارانش.

7 سال پیش استیو جابز از "والتر ایساکسون"، ویرایش گر سابق مجله تایمز درخواست کرد تا بیوگرافی خود را بازگو کند. Isaacson که کتاب های راجع به بنجامین فرانکلین و انیشتین نوشته است، راجع به دوران نوجوانی جابز سوال می پرسد. چیزی که خیلی ها من جمله خود ایساکسون نمی دانستند این بود که در همان روزها بود که جراحی سرطان لوزالمعده جابز که نزدیک بود طی آن از بین برود انجام شد. او با جابز راجع به کارش و زندگی خصوصیش می پرسد. صحبت شنیدنی این دو بزرگ را از دست ندهید.
در سال 2009 به همراه جابز که به شدت مریض بود، ایساکسون اولین مصاحبه را با او انجام می دهد که بعد از آن حدود 40 مصاحبه دیگر نیز انجام شده است که آخرین آن قبل از مرگ وی بوده است. بعضی از آن ها روی نوار ضبط شده اند که این جمله معروف جابز در آن قرار دارد که "من هیچ استخوانی در قفسه ام ندارم که نگذارم بیرون بیاید!"

Seven years ago, Steve Jobs asked Walter Isaacson, a former editor of TIME Magazine, if he would write his biography. Isaacson, who has done books about Benjamin Franklin and Albert Einstein, thought the request presumptuous and premature, since Jobs was still a young man. What Isaacson didn't know at the time, and only a few people did, was that Jobs was about to undergo surgery for pancreatic cancer and was feeling his mortality. It speaks to the secrecy with which Jobs conducted his life and his business, adding mystery to an already compelling figure.
In 2009, with Jobs already gravely ill, Isaacson began the first of more than 40 interviews with him - the last was conducted a few weeks before his death. Some of them were tape recorded and you will hear parts of them tonight. "I have no skeletons in my closet that can't be allowed out," Jobs said. And like a well-timed Apple launch, the book titled simply - "Steve Jobs" - will be in stores tomorrow just two-and-a-half weeks after he died.

مشخصات

نام انگلیسی: CBS 60 Minutes US: Steve Jobs 2011
نام فارسی: 60 دقیقه مصاحبه استیو جابز با Walter Isaacson
کارگردان: Walter Isaacson
تاریخ نمایش عمومی: 23 October 2011 (USA)
زبان: English
کیفیت ویدئو: HDTV-Rip
فرمت ویدئو: Avi | 624x352 | 29fps
فرمت صدا: MP3 | 128kbps | 48KHz
حجم فایل: 366 مگابایت
تاریخ انتشار: 19:50 - 90/8/8
حبیبی بازدید : 104 12 سال پیش نظرات (0)
دانلود iGenius: How Steve Jobs Changed the World 2011 - مستند استیوجابز چگونه دنیا را تغییر داد

این مستند به مصاحبه و گفتگو با کارکنان اسبق کمپانی اپل و هم دوره های استیو جابز در عرصه ی محاسبات ، مقاله نویسان ، دانشمندان و استادان دانشگاه می پردازد. همچنین به گفتگو با هنرمندان عرصه ی موسیقی ، طراحی و فیلم پرداخته می شود که به گفته ی آن ها کمپانی اپل تاثیر به سزایی در عرصه ی هنر گذاشت و ...

مشخصات

نام انگلیسی: iGenius: How Steve Jobs Changed the World
شرکت سازنده: Peacock Productions
تاریخ نمایش عمومی: 2011
زبان: English
مدت زمان: 42 (دقیقه)
کیفیت ویدئو: HDTV-Rip
فرمت ویدئو: Mkv | 852x476 | 29fps
فرمت صدا: MP3 | 48KHz
حجم فایل: 188 مگابایت
تاریخ انتشار: 21:50 - 90/7/29
حبیبی بازدید : 200 12 سال پیش نظرات (0)

 

موفق‌ترین افراد دنیا یک خصوصیت مشترک دارند: طرز فکرشان با دیگران فرق دارد.

چون ما هم باور داریم که تفکر هوشمندانه زندگی را تغییر می‌دهد، در اینجا به 15 مورد از بهترین طرزفکرهای افراد موفق اشاره می‌کنیم.

حبیبی بازدید : 224 12 سال پیش نظرات (0)

"جورج برنارد شاو"، سیمای درخشان درام انگلستان و استاد كمدی نویس عصر و منتقد اجتماعی بود که در نوشته هایش به دشواری های اخلاقى زمان خود مى پرداخت و در تلاش بود تا با استفاده از طنز و كنایه، هدف خود را بیان كند. برنارد شاو یکی از برترین نقادان موسیقی و تئاتر نسل خود (۱۸۵۶ - ۱۹۵۰) به شمار می رود تا جاییکه از او به ‌عنوان تواناترین نمایشنامه نویس بریتانیایی پس از "شکسپیر" یاد می کنند. در این ایمیل گوشه ای از نوشته هایش را خواهید خواند :
حبیبی بازدید : 132 12 سال پیش نظرات (0)

رابطه روز تولد و شخصیت شماروان شناسان شخصیتی براین عقیده اند که شماره تولد، شما را از آن چیزی که می خواهید باشید دور نمی کند، بلکه مانند رنگی است که نوع آن و زیبایی اش برای افراد مختلف متفاوت است. به مثال زیر توجه کنید

فرض می کنیم که شما متولد 8 مهر 1355 هستید.مهر ماه هفتم (7) سال است پس :

2 = 1+1 = 11 = 0+7+3+1 = 1370 = 1355+7+8
شماره تولد 2 است و اکنون می توانید آنچه راکه مربوط به این شماره است با خود مطابقت دهید .
حبیبی بازدید : 133 12 سال پیش نظرات (0)

اولین اسب از کجا آمده است؟

گربه های وحشی را کجا می توان یافت؟

مار کبرا را در کجا می توان یافت؟

کرگدن ها در کجا زندگی می کنند؟

سگ ها از کجا آمده اند؟

در کجا می توانید گراز نر وحشی را ببینید؟

در کجا می توانید یک ماکارو ببینید؟

حبیبی بازدید : 136 12 سال پیش نظرات (0)

باکتری هایی که در محیط مرطوب و تاریک رشد می کنند، باعث ایجاد بوی بد در پاها می شوند. لذا برای جلوگیری و از بین بردن بوی بد پاها و کفش ها، باید جلوی رشد و تکثیر این باکتری ها را بگیرید.

 

بایستی کفش ها و پاهای تان را تمیز نگه دارید و کفش ها را در هوای آزاد قرار دهید تا بوی بد نگیرند.

حبیبی بازدید : 103 12 سال پیش نظرات (0)


 

گردو از قدیم سمبل عقلانیت بوده است زیرا دانه آن در پوششی داخل پوسته آن قرار دارد، درست مثل مغز! آجیل و خشکبار موادمغذی پرفایده بسیاری در خود دارند، به‌ویژه اسیدهای چرب مفید که برای سلامت بدن لازمند.
حبیبی بازدید : 90 12 سال پیش نظرات (0)

از ابتدای فصل زیبای بهار، فروش میوه هایی نظیر گوجه سبز و چغاله بادام توسط میوه فروشان و همچنین فروشندگان دوره گرد آغاز می شود. این میوه ها اگر نشسته و آلوده باشند، احتمال ابتلا به بیماری های عفونی گوارشی از جمله حصبه و مسمومیت های غذایی را مطرح می سازند.
 

 
بسیاری از افراد معتقدند که این میوه ها “سرد” هستند و مصرف زیاد آنها موجب عوارضی از قبیل دل به هم خوردگی، تهوع، اسهال ، سردرد و دل درد می شود. در واقع گرد و غبار نشسته بر روی میوه ها حاوی بسیاری از میکروب هاست که موجب ایجاد عوارضی شبیه همان “سردی کردن” می شود.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از ظاهر و امکانات دهکده آموزش لذت میبرین؟
    برنامه های لازم برای کاربران سایت
    دانلود ورزن های جدید
    firefox
    New Version
    Google Chrome
    New Version
    Internet Explorer
    New Version

    IDM
    New Version
    ESET NOD32
    New Version
    Nero
    New Version
    K-Lite Codec Pack
    New Version
    WinRAR
    New Version
    Babylon
    New Version
    JetAudio
    New Version
    Winamp
    New Version
    Yahoo! Messenger
    New Version
    WinZip
    New Version
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 344
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 818
  • باردید دیروز : 1,308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,463
  • بازدید ماه : 27,879
  • بازدید سال : 73,907
  • بازدید کلی : 244,861