loading...

دهکده آموزش

به دهکده آموزش خوش آمدید


 

http://axgig.com/images/95946684454363311457.gif


در صورت درخواست آموزش خاصی لطفا بهم اطلاع بدین تا در اسرع وقت در اختیارتون بذارم.

حبیبی بازدید : 119 12 سال پیش نظرات (0)

والدینی که کودکشان قرار است ختنه شود، سوال‌های زیادی دارند مثلا اینکه آیا واقعا این عمل لازم است، بهترین زمان آن چه موقع است و در کجا بهتر است انجام شود؟ آیا خطری برای کودک دارد؟ اگر شما هم در این مورد نگرانی دارید، پاسخ سوال‌های خود را از زبان دکتر جهان اوجی، فوق‌تخصص بیماری‌های نوزادان، بخوانید...

حبیبی بازدید : 89 12 سال پیش نظرات (0)

کمی هم از فواید چاقی بخوانید

 
همه درباره مضرات چاقی زیاد شنیده اید. از بیماری‌های قلبی گرفته تا دیابت و مرگ.
اما به تازگی محققان دانشگاه یورک در تورنتو کانادا فوایدی هم برای چاقی پیدا کرده اند. باور نمی‌کنید؟
این فایده مربوط به دوران طلایی زندگی است. یعنی زمانی که دیگر پا به سن گذاشته اید.
حبیبی بازدید : 117 12 سال پیش نظرات (0)
دانلود Around the World in 80 Treasures 2005 - مستند دور دنیا با 80 گنجینه

این داستان سفری طولانی است. سفری 5 ماهه به دور تا دور زمین، كشف 80 مورد از با ارزش ترین گنجینه های ساخت بشر، افشای رازی كه بشر بیش از هزاران سال با خود داشته است تا چنین آثار هنری باورنكردنی را خلق نماید. سفری مهیج و در عین حال عجیب در مدت 150 روز به شش قاره و 40 كشور از جمله پرو، مکزیک، آمریکا، ژاپن، ایران و ... سفر می کند و 80 گنجینه تاریخی و باستانی ساخته دست بشر را بررسی کرده و نمایش می دهد.

 مستند فوق حاصل سفر 5 ماهه دان کروکشنک استاد آرشیتکت انگلیسی است در سال 2005 که به بیش از 34 کشور سفر می کند و 80 گنجینه تاریخی و باستانی ساخته دست بشر را بررسی کرده و نمایش می دهد. از جمله در سفر به کشورمان از تخت جمشید، کتیبه بیستون و ... بازدید می کند. مستند بسیار زیبایی است که پس از دیدن آن شما مشتاق می شوید به کشورهای نشان داده شده سفر کرده و از آنها بازدید کنید.این مجموعه یکی از جنجالی ترین مستندهای گردشگری تهیه شده در دنیا می باشد. سفر او از لندن شروع و در نهایت به همین شهر ختم گردید. با تماشای این محموعه سفری مجازی به دور دنیا داشته باشید و با آداب و رسوم نژادهای مختلف بشر در سرتاسر کره زمین آشنا می شوید.

In this 10-part BBC documentary series, architect and arts expert Dan Cruickshank takes a five month world tour visiting his personal selection of the eighty greatest man-made treasures (mostly buildings and artifacts) in 34 countries on all inhabited continents. The episodes cover: 1° Peru via Chile's Easter Island to Brazil; 2° Mexico to Central North America (in the USA); 3° Australia trough Indonesia and Thailand to Cambodia; 4° Japan to China ; 5° India to Sri Lanka (formerly Ceylon); 6° Uzbekistan trough Azerbaijan and Iran (Persia) to Syria; 7° Jordan via the Jerusalem Temple Mount to Ethiopia; 8° Mali trough Libya to Egypt; 9° Turkey trough Russia and Poland to Germany; 10° Bosnia trough Greece, Italy and Spain to France and Home.

مشخصات

نام انگلیسی: Around the World in 80 Treasures
نام فارسی: دور دنیا با 80 گنجینه
شرکت سازنده: British Broadcasting Corporation (BBC)
زبان: English
امتیاز IMDb: 8.5/10
مدت زمان: 60 (دقیقه)
کیفیت ویدئو: DVD-Rip
فرمت ویدئو: AVI | 688x368
فرمت صدا: MP3 | 1559Kbps
حجم فایل: 7330 مگابایت
تاریخ انتشار: 08:30 - 90/10/2
حبیبی بازدید : 108 12 سال پیش نظرات (0)
دانلود The Queen's Palaces: Buckingham Palace 2011 - مستند کاخ ملکه: کاخ باکینگهام

این مستند دیدنی مربوط به کاخ باکینگهام می باشد. شاید خیلی از دوستان فقط نام این کاخ باشکوه را شنیده باشند اما از رازها و دانستنی های آن هیچ اطلاعی نداشته باشند. در این مستند سفری خواهید داشت به اطراف و درون این کاخ باشکوه و  از نزدیک شاهد زیبایی غیر قابل وصف این عمارت باشکوه خواهید بود. جالب است بدانید که کاخ باکینگهام اقامتگاه اصلی خانواده سلطنتی بریتانیا است. این کاخ همچنین یکی از بزرگ‌ترین کاخ‌های سلطتنی فعال دنیاست.

کاخ باکینگهام در سال ۱۷۰۳ برای جان شفیلد، دوک باکینگهام ساخته شد. در سال ۱۷۶۲ جورج سوم، پادشاه وقت بریتانیا و ایرلند این کاخ را برای محل اقامت خود برگزید و از آن پس این کاخ به محل برگزاری مراسم رسمی و تشریفاتی دربار بریتانیا تبدیل شد. کاخ در خیابان د مال قرار دارد پارک سنت جیم و گرین پارک آن را احاطه کرده اند.مقابل در اصلی میدان وسیعی قرار دارد که در وسط آن مجسمه ای طلایی از ملکه ویکتوریا دیده میشود.تورییستهای زیادی در اطراف کاخ حضور دارند و مترصد دیدن افراد سرشناس سیاسی و رجال هستند. کل خانواده ملکه ساکن اینجا هستند اما خود او در ساختمان شمالی کاخ زندگی میکند.اگر پرچم افراشته بالای کاخ همان پرچم ملی انگلستان باشد مفهومش این است که ملکه در حال حاظر در قصر حضور ندارد اما وقتی ملکه در قصر هست پرچم سلطنتی را بر بالای کاخ به اهتزاز در می اورند و ...

مشخصات

نام انگلیسی: The Queen's Palaces
نام فارسی: کاخ ملکه انگلستان: کاخ باکینگهام
شرکت سازنده: بی بی سی / British Broadcasting Corporation (BBC)
زبان: English
مدت زمان: 58 (دقیقه)
کیفیت ویدئو: BDRip
فرمت ویدئو: Mkv | 1280x720 | 29fps
فرمت صدا: AC3 | 192kbps | 48KHz
حجم فایل: ~1200 مگابایت
تاریخ انتشار: 18:20 - 90/9/9
حبیبی بازدید : 112 12 سال پیش نظرات (0)
دانلود Bruce Lee Fighting Methods - مستند آموزش روش مبارزه بروس لی و دفاع شخصی

بروس لی (زاده ۲۷ نوامبر ۱۹۴۰ (میلادی) - درگذشته ۲۰ ژوئیه ۱۹۷۳ (میلادی))، استاد هنرهای رزمی، بازگر فیلم‌های رزمی، فیلسوف و بنیانگذار سبک جیت کان دو (Jeet Kune Do) است. او به عنوان تاثیر گذارترین رزمی کار قرن بیستم و نماد فرهنگی (cultural icon) شناخته شده‌است. او همچنین پدر دو بازیگر به نام‌های براندون لی و شانون لی بود.

لی در سانفرانسیسکو در کالیفرنیا به دنیا آمد و تا اواخر نوجوانی در هنگ کنگ بزرگ شد. فیلم‌های تولید هالیوود که او در هنگ کنگ بازی کرد موجب ارتقای سطح فیلم‌های رزمی هنگ کنگ شده بود و تحسین عامه را برانگیخت و موجی از علاقه مندی به فیلم‌های هنرهای رزمی چینی را در جهان غرب به وجود آورد. کارگردانی و جو فیلم‌های او، هنرهای رزمی و فیلم هنرهای رزمی را در هنگ کنگ و بقیه جهان تغییر داد.

لی به یک چهره نمادین تبدیل شد به خصوص برای چینی‌ها، زیرا در فیلم‌هایش به عنوان افتخار ملی برای چین و ملی‌گرایی چینی ظاهر شد. او در ابتدای امر به یادگیری هنرهای رزمی چینی (کونگ فو) مخصوصا وینگ چون پرداخت.

استاد ونگ شون لیونگ در این فیلم آموزشی به ما حرکات رزمی بسیار زیبا و پیچیده بروسلی را آموزش میدهد در این تمرینات شما با یکی از مشکل ترین و پیچیده ترین سبک های رزمی که مخصوص بروسلی بوده آشنا می شوید. اگر به هنر های رزمی علاقه دارید و در یکی از سبک ها فعالیت می کنید این مستند می تواند نکته های چشم گیری برای شما داشته باشد.

مشخصات

نام انگلیسی: Bruce Lee Fighting Methods
نام فارسی: آموزش روش مبارزه بروس لی و دفاع شخصی
زبان: English
کیفیت ویدئو: DVD-Rip
فرمت ویدئو: Avi | 368x272 | 29fps
فرمت صدا: AAC | 48KHz
حجم فایل: 293 مگابایت
تاریخ انتشار: 22:30 - 90/8/21
حبیبی بازدید : 109 12 سال پیش نظرات (0)

نام کتاب :  آموزش نرم افزار فوتوشاپآموزش فوتوشاپ

نویسنده : شاهین رفیع

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی          

تعداد صفحه :  89

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  1,670  Kb

توضیحات :  نرم افزار فتوشاپ از دسته نرم افزارهای Imaqe Editor می باشد به این معنا که به کمک این نرم افزار می توان بر روی تصاویر ویرایش نمود و حتی تصاویری در درون این نرم افزار خلق نمود این نرم افزار که توسط شرکت Adobe ساخته شده است به کمک چند نرم افزار دیگر که تحت همین نرم افزار کار می کنند می توانند برروی فیلم ها نیز ویرایش های را داشته باشند ولی اصل حوزه فعالیت فتوشاپ برروی تصاویر می باشد. در این کتاب با بخش های مختلف این نرم افزار آشنایی پیدا خواهید کرد.

- نرم افزار فتوشاپ چیست؟

- نصب برنامه

- منوی File

- منوی Edit

- آشنایی و کاربا ابزار Tool box

- آموزش نوار ابزار

- Type tool

و …

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از ظاهر و امکانات دهکده آموزش لذت میبرین؟
    برنامه های لازم برای کاربران سایت
    دانلود ورزن های جدید
    firefox
    New Version
    Google Chrome
    New Version
    Internet Explorer
    New Version

    IDM
    New Version
    ESET NOD32
    New Version
    Nero
    New Version
    K-Lite Codec Pack
    New Version
    WinRAR
    New Version
    Babylon
    New Version
    JetAudio
    New Version
    Winamp
    New Version
    Yahoo! Messenger
    New Version
    WinZip
    New Version
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 345
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 302
  • باردید دیروز : 776
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,505
  • بازدید ماه : 5,505
  • بازدید سال : 79,775
  • بازدید کلی : 250,729