loading...

دهکده آموزش

به دهکده آموزش خوش آمدید


 

http://axgig.com/images/95946684454363311457.gif


در صورت درخواست آموزش خاصی لطفا بهم اطلاع بدین تا در اسرع وقت در اختیارتون بذارم.

حبیبی بازدید : 187 12 سال پیش نظرات (0)

 

نسخه جدید و نهایی نرم افزار محبوب و قدرتمند فتوشاپ به تازگی عرضه شد، که دارای امکانات فراوان و بهینه سازی های مفید زیادی می باشد.

جدیدترین نسخه از نرم افزار Adobe Photoshop CS6 به فارسی ( Adobe ® فتوشاپ ® CS6 ) دارای امکانات جدید برای طراحی خلاقانه به همراه موتور گرافیکی جدید Mercury می باشد که کارآیی آن را به صورت محسوسی افزایش داده است. امکانات جدید برای روتوش و طراحی ابتکاری و حتی ویرایش ویدئو را می توان از بهینه سازی های این نسخه نام برد. تازه ترین نسخه فتوشاپ شامل بیش از ۶۵ امکان و قابلیت جدید می باشد. رابط کاربری فتوشاپ برای کاربرد بهتر ، تغییرات فراوانی پیدا کرده است. پس زمینه و محیط کار آن به صورت پیش فرض سیاه شده و آیکون ها و منوهای دست و پا گیر کمی جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند. به نظر خود کارکنان شرکت ادوبی این کار بخاطر این است که با رنگ تیره خستگی چشم کمتر و تمرکز و حواس بر روی طرح و کشیدن براش بیشتر می شود. البته ناگفته نماند که در بخش تنظیمات، قسمت تغییر رنگ محیط نیز وجود دارد.

در این نسخه از نرم افزار می توان به ف ی ل ت ر های مختلف تصویری اشاره نمود که به کمک آن ها کاربران می توانند افکت های مختلف تصویری را بر روی تصاویر خود ایجاد نمایند. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت ساخت تصاویر سه بعدی نیز اشاره نمود. در ادامه به توضیح بیشتری در مورد نسخه جدید این برنامه پرداخت خواهیم نمود.

حبیبی بازدید : 239 12 سال پیش نظرات (0)

شرکت مایکروسافت که با ارایه دو محصول جدید Windows 7 و Windows Server 2008 تلاش فراوانی داشت تا سرانجام به همه شایعاتی که در خصوص امنیت ویندوزهایش مطرح می شود، پایان دهد، هیچگاه تصور نمی کرد که تنها با گذشت چند ماه از ارایه آخرین دستاوردهایش، مثل همیشه با مشکلات امنیتی متعددی دست به گریبان باشد.

رخنه ها و مسایل امنیتی، انگار بخشی جدایی ناپذیر از محصولات این شرکت شده اند و همچون غولی شکست ناپذیر، در برابر عظمت آن قد برافراشته اند. برای اثبات این ادعا، کافی است که مراحل زیر را اجرا کرده و فقط در چند مرحله، با گذشتن از کلمه عبور ویندوز، حتی به بازیابی دوباره آن اقدام نمایید:

 

ابتدا DVD ویندوز ۷ را در داخل درایو کامپیوتر قرار داده و با restart نمودن سیستم، آن را از روی DVD  راه اندازی کنید. پس از بالا آمدن صفحه نصب ویندوز، دکمه Next را زده و در پنجره بعدی، گزینه Repair your computer را انتخاب نمایید.

حبیبی بازدید : 111 12 سال پیش نظرات (0)

حفاظت از اطلاعات محرمانه و شخصی از مهم ترین دغدغه های کاربران در فضای سایبر است . دیگر همانند گذشته استفاده از بخش های امنیتی ویندوز نظیر پسورد گذاشتن برای یوزرهای سیستم و یا مخفی کردن فایل ها اثری نداشته چرا که با آشنا شدن بیشتر کاربر ها با روش های دور زدن و حذف اینگونه موانع به اصطلاح امنیتی تنها کار یک نفوذ گر را برای چندین ثانیه به تاخیر خواهند انداخت و هیچ گاه نتوانسته گزینه ی ایمن باشد .


Iobit Protected Folder نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را در کمیاب انلاین داریم که با در اختیار داشتن آن می توانید با خیال آسوده هر گونه اطلاعات محرمانه و یا شخصی دارید بر روی کامپیوتر خود ذخیره سازید بی آنکه دلهره ای از دسترسی افراد غیر به آنها داشته باشید . این برنامه به شما کمک می کند تا با استفاده از الگوریتم های نوین و پیشرفته در محافظت از پوشه ها ، آنها را غیرقابل نفوذ کرده و امنیت اطلاعات تان را تضمین می نماید .

Iobit Protected Folder که از ویندوز های ایکس پی ، ویستا ، سون و حتی ویندوز سرور های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ به طور کامل پشتیبانی می کند با مخفی سازی فایلها و فولدر ها به گونه ای که از هیچ راهی قابل نمایش نباشند آنها را از دست افراد سودجو در امان نگاه می دارد . کافیست فایلهای مورد نظر خود را به جعبه ایمن ( Safety Box ) کشانیده و رها سازید تا به همین سادگی به حالت مخفی درآیند .

حبیبی بازدید : 259 12 سال پیش نظرات (1)

شايد بعضي از شما دوستان عزيز دوست داشته باشيد كه چند حركت مفيد براي سلامتي اما بدون خرج و كاملا رايگانِ اينترنتي داشته باشيد.

اگر شما هم جزء اين افراد هستيد به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

 

 

 


 

تصاوير متحرك ورزشي
حبیبی بازدید : 147 12 سال پیش نظرات (0)
دانلود Secrets of the Dollar Bill 2009 - مستند رازهای پنهان در دلار آمریکا

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه رازهایی در اسکناس دلار آمریکا نهفته است، چرا تمام بیشتر اشکال در دلار را میشماریم به عدد ۱۳ می رسیم شاید دلیلش عدد شانس و عدد جادوگری هست که سال ها پیش در روم باستان به این عدد نسبت می دادند باشد یا شاید هم نه یک راز مدرن تری است و چیز دیگری می خواهد بفهماند حالا در این مستند شما به همراه بزرگترین کارشناسان و مورخان به حل این راز می پردازید.

Secret Mysteries Vol. III focuses on the development of the new world as "The United States of America". This video will demonstrate that the history of America's government, and of its official symbols, is a history of secret societies. Examine America's much-talked-about dollar bill and the symbols it bears. Modern masonry claims that the all-seeing eye floating above the pyramid is not a Masonic symbol. But what did Freemason's President Franklin D. Roosevelt, and his Masonic Vice President, Henry Wallace, believe when they attached this symbol to our currency in 1935? How were these American leaders influenced by the Russian mystic, Nicholas Roerich? Does the all-seeing eye represent the Masonic Christ? Was the eagle originally a phoenix bird? And what do all these occult symbols mean? Follow the journey of the Secret Mysteries series as we unveil their influence through the 20th century...

مشخصات

نام انگلیسی: Secrets of the Dollar Bill
نام فارسی: رازهای پنهان در دلار آمریکا
شرکت سازنده: History Channel
کارگردان: Christian J. Pinto
تاریخ نمایش عمومی: 15 February 2009
زبان: English
امتیاز IMDb: 7.7/10
مدت زمان: 170 (دقیقه)
کیفیت ویدئو: DVD-Rip
فرمت ویدئو: Avi | 352x288 | 29fps
فرمت صدا: AC3 | 512Kbps | 48KHz
حجم فایل: 297 مگابایت
تاریخ انتشار: 19:50 - 90/7/9
حبیبی بازدید : 165 12 سال پیش نظرات (0)
دانلود National Geographic: The Devil's Bible - مستند انجیل شیطان

قدیمی‌ترین و بزرگترین کتاب نسخه خطی قرون وسطی، کتابی است که از پوست الاغ درست شده که عجیب و غریب‌ترین کتابی است که وجود دارد و در تمام صفحات آن گویی دست شیطان وجود دارد.

مشخصات

نام انگلیسی: The Devil’s Bible
نام فارسی: انجیل شیطان
زبان: English
کیفیت ویدئو: DVD-Rip
فرمت ویدئو: Mkv | 608x352 | 29fps
فرمت صدا: AAC | 48KHz
حجم فایل: 173 مگابایت
تاریخ انتشار: 01:45 - 90/9/3

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از ظاهر و امکانات دهکده آموزش لذت میبرین؟
    برنامه های لازم برای کاربران سایت
    دانلود ورزن های جدید
    firefox
    New Version
    Google Chrome
    New Version
    Internet Explorer
    New Version

    IDM
    New Version
    ESET NOD32
    New Version
    Nero
    New Version
    K-Lite Codec Pack
    New Version
    WinRAR
    New Version
    Babylon
    New Version
    JetAudio
    New Version
    Winamp
    New Version
    Yahoo! Messenger
    New Version
    WinZip
    New Version
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 344
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 559
  • باردید دیروز : 819
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,378
  • بازدید ماه : 1,378
  • بازدید سال : 75,648
  • بازدید کلی : 246,602